Demis Roussos a aniversat 40 de ani de carieră sâmbătă, 4 decembrie 2010, printr-un concert organizat de Project Events la Sala Palatului din Bucureşti. Pentru fanii artistului grec, Sala Palatului a părut neîncăpătoare, aproape 4000 de persoane înfruntând vremea nefavorabilă pentru a sărbători alături de Demis patru decade de carieră extraordinară.

Cu câteva minute înainte de ora programată de începere a spectacolului, luminile din sală s-au stins, iar pe scenă şi-au făcut apariţia membrii trupei alături de care Demis Roussos concertează în cadrul turneului „Demis Roussos World Tour 2010 – 2011„. Publicul a început să aplaude nerăbdător, sperând că altfel artistul grec va urca mult mai repede pe scenă. La ora 20:00 reflectoarele s-au îndreptat spre partea stangă a scenei de unde Demis păşea zâmbitor spre centrul scenei.

Demis Roussos: „Vă iubesc români!”

Bună seara, Bucureşti! Cred că a ajuns un obicei de acum a ne întâlni an de an în aceeaşi zi, nu? În seara asta vom avea o seară muzicală frumoasă. Cântece de Crăciun, cântece pe care le cunoaşteţi şi cântece pe care le veţi decoperi,…, dar pe care le vom cânta împreună. Vă iubesc români! Dumnezeu să vă binecuvânteze pe voi toţi!” acestea au fost primele cuvinte pe care Demis le-a adresat publicului după prima piesă „Quand Je T’Aime„.

Cei mai înfocaţi fani ai artistului au fost prezenţi în primele rânduri cu bannere special pregătite pentru eveniment. Pe toată durata concertului ei au cântat alături de Demis piesă de piesă şi au dansat pe piesele mai ritmate. Extrem de vesel şi comunicativ, artistul grec a luat în permanenţă pulsul spectatorilor, întrebându-i în mod repetat pe tot parcursul serii dacă se simt bine şi dacă se distrează. Iar publicul a răspuns de fiecare dată afirmativ prin aplauze şi urale.

Prima parte a spectacolului a cuprins piese cum ar fi „Rain And Tears„, „We Shall Dance” sau „Love Is„, dar şi piese dedicate sărbătorilor de iarnă ca „White Christmas” şi „First Noel„. Primele acorduri ale piesei „Lovely Lady of Arcadia” au ridicat aproape tot publicul în picioare. Spectatorii au cântat fiecare vers al piesei, parcă mai tare decât Demis.

Goodbye My Love, Goodbye” a fost momentul culminat al primei părţi a concertului. Deşi Demis i-a încurajat pe spectatori să cânte singuri refrenul, la prima încercare aceştia nu au reuşit să interpreteze versurile aşa cum şi-ar fi dorit artistul. Astfel, Demis s-a hotărât să îi ajute, întreaga sală răsunând pe ritmurile piesei care a cucerit lumea în 1973.

Dansuri greceşti pe scena Sălii Palatului

După o scurtă pauză, Demis şi colegii săi au revenit pe scenă în aplauzele publicului pentru cea de-a doua parte a concertului. Au urmat 40 de minute în care Demis Roussos a cântat în engleză, franceză şi italiană, încântând publicul printre altele cu „Whiter shade of pale„, „Santa Lucia”, „Una furtiva lagrima” şi „On Ecrit Sur Les Murs„. „Mummy Blue” şi „Dinata Dinata” au fost piesele pe care publicul nu a putut sta jos, toată sala ridicându-se în picioare pentru a dansa. Pe „Dinata Dinata” Demis le-a arătat tuturor celor prezenţi că indiferent de vârstă grecii au ritmul în sânge, artistul dansând pentru câteva momente alături de colegii săi de pe scenă.

În aplauzele spectatorilor a părăsit scena, revenind la bis pentru o piesă puţin mai liniştită. „From Souvenirs To Souvenirs” a fost piesa care a încheiat ca şi anul trecut spectacolul lui Demis Roussos. Un show de 90 de minute al unui artist care şi după 40 de ani petrecuţi pe scenele din întreaga lume reuşeşte să cucerească inimile a mii de spectatori prin vocea sa unică şi piesele nemuritoare.

Setlist concert Demis Roussos la Bucureşti: „Quand Je Te T’Aime„, „Rain And Tears„, „For Ever And Ever„, „We Shall Dance„, „White Christmas„, „First Noel„, „Love Is„, „Lovely Lady of Arcadia„, „My Friend The Wind„, „Goodbye My Love, Goodbye„, „Whiter shade of pale„, „Let it be me„, „Santa Lucia”, „Una furtiva lagrima„, „My reason„, „Mummy Blue„, „On Ecrit Sur Les Murs„, „Dinata Dinata„, „From Souvenirs To Souvenirs„.