În seara de 1 iulie 2011, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti s-a dat startul festivalului Rock the City 2011. Aflat la cea de-a treia ediţie, festivalul Rock the City se desfăşoară în perioada 1-3 iulie 2011 în centrul Capitalei.

Citeşte recenzia celei de-a doua zi de Rock The City 2011!
Află cum a fost în ultima zi de festival!

Un start energic

Prima zi a festivalului a fost deschisă de trupa românească Ultra TT, la ora 18:40. Printre piesele cântate de ei s-au găsit „Kamikaze”, un cover după piesa „Macarale” a celor de la Trio Grigoriu, „Ambuscada”. Deşi accesul publicului se făcea de la ora 16:00, spectatorii nu s-au grăbit să-şi facă apariţia într-un număr semnificativ, decât după ora 19:00. După retragerea de pe scenă a celor de la Ultra TT, pe scenă au început pregătirile pentru showul irlandezilor de la Therapy?.

O dată cu intrarea pe scenă a membrilor Therapy? – Andy Cairns – voce şi chitară, Michael McKeegan – bass şi Neil Cooper – tobe, atmosfera din partea publicului a început să fie mai energică, în ton cu ritmul punk rock al pieselor celor de la Therapy?. Cu o carieră de peste 20 de ani şi aflaţi pentru a treia oară în România, membrii formaţiei par să se fi simţit bine pe scenă, transmiţând din energia lor şi spectatorilor. Setlistul irlandezilor a cuprins piesele „Meat abstract”, „Stories”, „Teethgrinder”, „Elixes”, „Rust”, „Neck Freak”, „Die laughing”, „Isolation”, „Nowhere” , „Diane” şi „Screamager”. Andy Cairns le-a mulţumit chiar şi în română spectatorilor pentru simpatia arătată şi pentru atmosfera pe care au reuşit să o creeze împreună.

Multă mişcare cu The Prodigy

După o reprezentaţie foarte energică a celor de la Therapy?, scena a început să fie pregătită pentru concertul celor de la The Prodigy. Cu cât se apropia mai mult ora începerii show-ului, cei mai mulţi dintre spectatori se apropiau cât mai mult de gardurile ce împart perimetrul de desfăşurare al festivalului. Şi toate astea, pentru a vedea cât mai bine spectacolul ce avea să urmeze. Iar la ora 21:40, aşa cum a fost anunţat, a început concertul incendiar marca The Prodigy. Cu un joc bogat de lumini şi alte efecte luminoase, cu fum de scenă şi sunete foarte cunoscute pentru fani, membrii The Prodigy au dat startul a ceea ce avea să reprezinte 90 de minute de concert memorabil.

Fanii The Prodigy s-au dezlănţuit în mişcări de dans pline de forţă şi energie, pe toata suprafaţa disponibilă. Membrii trupei erau de asemenea energici pe scenă şi îi încurajau pe cei din public să se mişte cât mai tare. Printre piesele care au încântat publicul în timpul show-ului şi la momentul de bis, s-au regăsit: „World’s on fire„, „Thunder„,”Omen„,”Invaders must die„, „Breathe„, „Voodoo People„,”Firestarter„,”Poison„,”Smack my bitch up„, „Out of space„.

Prima seară Rock the City 2011 s-a încheiat la ora 23:00. Urmează încă două zile de festival, timp în care pe scenă vor avea loc concertele unor artişti celebri ca Sabaton, BooN, Mike and the Mechanics, Hatebreed, Whitesnake sau Judas Priest.

Vezi galeria foto a celei de-a doua zi de festival!
Vezi imagini din ultima zi de Rock the City 2011!