puma social party Puma Social Party 2011

Aşa cum v-am povestit, săptămâna trecută am mers să ne măsurăm talentele de after-hours atheltes în cadrul unui eveniment organizat de Puma Social în Oxygen Club din Bucureşti.

Cu mic cu mare, la invitaţia Puma, cei mai de seamă atleţi after-hours s-au prezentat în locaţia “competiţiei”. Iar Oxygen Club a fost pregătit să îi primească cu tratament demn de adevărate VIP-uri (covor roşu, fotografi şi o mulţume de surprize). Clubul din Sun Plaza a fost “gătit” special pentru acest eveniment, produsele Puma fiind la loc de cinste în decorul pregătit pentru întrecerile sportive ale celor ce se bucură de competiţii amicale.

Invitaţii nu s-au lăsat mai prejos. S-au întrecut la bowling, s-au “duelat” la masa de biliard şi au concurat la darts, tenis de masă şi fusbal. Miza era clară, dovederea capacităţilor extraordinare de after-hours athelte. Şi ca în orice competiţie amicală, scopul a fost atins pe deplin, deoarece atunci când concurezi relaxat, câştigi uşor.

“Atleţii” nu s-au întrecut doar la competiţiile sportive, ci şi pe ringul de dans, iar Claudiu Sara, MC-ul serii i-a premiat. Muzica a fost asigurată de Connect R, Chris Mayer, Puya, Fly Project, Trouble Crew, Bere Gratis, Trupa Zero, Jimmy Dub, Raluca, DJ Optick, Dj Olix şi Dan Finţescu (Partydul Kiss FM), iar invitaţii au dansat şi cântat până spre răsărit.

Puma caută Echipa Naţională de Atleţi After-Hours!

Un eveniment extrem de bine realizat ce a dat startul unei campanii speciale. Puma a pornit în căutarea Echipei Naţionale de Atleţi After-Hours! Cum este vorba de o campanie internaţională, se caută cei mai de seamă competitori la Darts, Ping Pong, Bowling, Fusbal sau Biliard.

Ce trebuie să faci să fi parte a Echipei Naţionale de Atleţi After-Hours? E simplu. Trebuie doar să urmezi paşii de mai jos:

1. Roagă pe cineva să te filmeze în timp ce îţi demonstrezi creativitatea la unul din sporturile competiţiei.

2. Intră pe pagina de Facebook Puma şi inserează-ţi clipul (Get Selected, apoi alege sportul corespunzător prezent în videoclipul pe care vrei să-l înscrii şi selectează România ca ţară de înscriere). Înscrierea clipului trebuie făcută de persoana care apare în clip. Doi sau mai mulţi concurenţi pot încarca acelaşi videoclip, dacă apar mai mulţi jucatori în acel clip. Utilizatorii pot încarca mai multe videoclipuri cu ei practicând acelaşi sport sau sporturi diferite.

3. Apoi trebuie doar să îţi convingi prietenii să te voteze.

Cele mai tari cinci filmuleţe din fiecare sport vor fi alese în urma votării publice. În finală vor intra 25 de clipuri, din care urmează ca juriul să selecteze cinci câştigători, câte unul pentru fiecare sport.

Premii

Ca orice competiţie de acest nivel premiile sunt extrem de consistente: produse Puma în valoare de 1500 de euro, un card Puma de discount 50% (valabil un an), o super bicicletă Puma, 1000 de Euro cash şi 10 truse de supravieţuire (fiecare dintre acestea conţinând: un tricou, parfum, antiperspirant, şosete, lenjerie, pastă şi periuţă de dinţi, o lama de ras şi nişte spumă, gumă de mestecat, picături pentru roşeaţa ochilor, o cartelă telefonică de trei euro).

Şi pentru că Puma vrea să îşi arate lumii întregi atleţii after-hours, cei mai de seamă vor putea apărea în vizualul pentru etapa următoare a competiţiei Puma Social.

Şi pe final aveţi mai jos câteva filmuleţe şi fotografii de la evenimentul organizat săptămâna trecută.

Au mai scris şi: Piticu, Criserb, Valentin Bosioc, Zoso, OLiX, Neuronu, Gabriel Boaca, Elena Cîrîc, Nihasa, nwradu, Costin.

Citeşte despre: , ,