După show-urile „Pe aripi de vânt” şi „Welcome To Deliria„, bucureştenii au expermientat un nou concept inedit din lumea Deliei. Extravaganta artistă a susţinut concertele „Psihedelia” la Sala Palatului din Bucureşti, pe 4, 5 şi 6 martie 2017, în care a demonstrat încă o dată că imaginaţia şi creativitatea ei nu au limite.

Povestea Deliei din acest an a început într-un univers paralel, unde într-un laborator ştiinţific se realizau mai multe experimente pe oameni. Decoruri sumbre, costumaţii albe, personaje dubioase, momente de magie: toate aceste elemente alcătuiau un tablou artistic straniu, care sugera un spital de nebuni dintr-un film de groază. Desigur, pentru ca povestea să prindă viaţă, a trebuit să apară protagonista show-ului, Delia, care şi-a făcut simţită prezenţa din interiorul unui lift uriaş, plasat în mijlocul scenei.

„Muzica îmi dă curaj. Mi-a dat un nume cu care aparent mă joc. E un joc care arde. Aici umblăm cu foc. Se face linişte, e întuneric. Pe toţi pereţii sufletului meu văd inimi desenate”, acesta a fost mesajul de intrare în „Psihedelia”. Cu o rochie imensă din volane albe şi cu o botniţă la gură, cântăreaţa a avut un rol triplu în pelicula horror: a fost regizoarea, scenarista şi protagonista poveştii. După „Inimi desenate”, fără alte introduceri, a apărut pe scenă primul şi singurul invitat al serii, solistul de la The Motans, care a venit să cânte duetul lansat recent cu Delia, „Weekend”.

Delia, în show-ul „Psihedelia” la Sala Palatului din Bucureşti – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Urmăreşte mai multe poze în galeria foto de la concert!

„Suntem într-un experiment. În Psihedelia e altfel. Suntem mai liberi, uşor nebuni, dar asta nu e ceva nou. O să vă lăsaţi purtaţi în lumea noastră”, a prezentat solista coordonatele spectacolului. Acestea fiind spuse, „nebunia” a început cu un moment incendiar pe piesa „1234”, care a culminat atunci când Delia a luat o armă falsă, cu fum pe post de muniţie, în loc de gloanţe. Show-ul a continuat cu o secvenţă ruptă parcă din basmele de altădată, în care artista a cântat „Verde Împărat”, o melodie pe care a compus-o „în Asia, într-un loc zen, plin de inspiraţie, psihedelic”. În cadrul momentului, Delia a demonstrat că este o adevărată instrumentistă, interpretând anumite porţiuni din cântec la pian şi la flaut.

Psihedelicul a fost prezentat şi într-o variantă exotică, atunci când scena s-a transformat într-o junglă veritabilă, iar cântăreaţa a executat un dans tribal şi a interpretat piesele „Fată verde” şi „Africana”. Brusc, exoticul s-a transformat în ostentativ, când Delia s-a jucat într-o cadă plină cu bani, pe ritmurile provocatoare ale hitului „Ipotecat”. Pentru a oferi energie şi originalitate show-ului, solista a reinterpretat melodia „Parfum de fericire” într-o variantă inedită şi a atras atenţia publicului cu nişte căni multi-colore, pe piesa „Ceai, mami”.

Delia, în show-ul „Psihedelia” la Sala Palatului din Bucureşti – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Urmăreşte mai multe poze în galeria foto de la concert!

Diversitatea personajelor care au făcut parte din basmul artistei a fost un element de bază în Psihedelia. Clovni, bufoni, acrobaţi pe papainoage şi tot felul de personaje nebunatice au dansat pe ritmurile hiturilor „Mamaia” şi „Cum ne noi”. Chiar şi Amazon Ashley, celebra dansatoare din baletul lui Miley Cyrus, a contribuit la capitolul „diversitate” prin aspectul său şi prin comportamentul nonconformist.

Concertul a continuat cu două cântece în forţă, cu mesaje puternice de iubire şi de despărţire, „Fum şi scrum” şi „Doar pentru tine”. De la melancolie la veselie, Delia a schimbat imediat registrul poveştii cu hitul „Vino la mine” şi cu piesa „Mona”, pe care dansatorii din baletul ei au simulat o nuntă, cu toate elementele specifice: aruncarea buchetului, dansul mirilor, furatul miresei. De asemenea, pentru a oferi o notă de sensibilitate spectacolului, artista a arătat „Ce are ea” mai frumos din muzică şi a realizat un moment emoţionant, interpretând cover-ul piesei „Hallelujah”.

Delia, în show-ul „Psihedelia” la Sala Palatului din Bucureşti – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Urmăreşte mai multe poze în galeria foto de la concert!

Pentru a arăta că este într-adevăr în lumea ei, unde nu există limite, Delia a demonstrat că poate zbura la propriu, fiind surprinsă într-un moment de levitaţie, care a venit în completarea hitului „Pe aripi de vânt”. Singurul element care se pare că îi tot face probleme artistei a rămas timpul, care a făcut-o şi de această dată să se întrebe „Cine m-a făcut om mare”. La acest moment, cântăreaţa a avut şi un partener de scenă, o fetiţă care o reprezenta pe Delia din trecut, căreia i-a mulţumit pentru frumosul dar al copilăriei.

Finalul concertului a readus toate personajele poveştii pe scenă, care s-au unit într-un glas cu publicul şi au cântat „Lume, lume”. „Asta a fost Psihedelia – ne revedem curând, cândva, altundeva”, aceasta a fost formula de încheiere a basmului Deliei, care şi-a anunţat ultima piesă într-un strigăt: „Da, mamă”. Apoi, ca un ultim omagiu adus Pishedeliei, solista a fost suspendată în aer pe un leagăn, de unde a simulat o cădere în gol. După ce au văzut că este „vie şi nevătămată”, fanii i-au cerut un bis, iar cântăreaţa a încins atmosfera din nou, cu piesa „Mona”.

Delia, în show-ul „Psihedelia” la Sala Palatului din Bucureşti – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Urmăreşte mai multe poze în galeria foto de la concert!

Ca în fiecare an, concertele Deliei de la Sala Palatului au impresionat prin originalitate şi extravaganţă, lăsând ca întodeauna o întrebare fără răspuns: Oare care va fi următoarea dimensiune a Deliei?

Citeşte despre: , , , ,