Canicula nu a fost o problemă pentru cei 50.000 de fani ai trupei Bon Jovi ce au luat cu asalt duminică, 10 iulie 2011, Piaţa Constituţiei din Bucureşti. Iar trupa din New Jersey nu şi-a dezamăgit fanii, susţinând un concert incendiar timp de 3 ore.

La primele ore ale dimineţii fanii sosiţi din toată Europa s-au aşezat în faţa intrărilor în zona de concert sperând să vadă concertul trupei Bon Jovi din primele rânduri. Porţile de acces s-au deschis în jurul orei 16:00, iar la 18:20 aşa cum fusese anunţat trupa QuantiQ a urcat pe scena mai mult decât impresionantă din Piaţa Constituţiei. După recitalul susţinut de trupa din Braşov, pe scenă a urcat trupa Stillborn, cea de-a doua trupă aleasă de organizatori în urma unei competiţii.

„Raise your hands Bucharest!”

La 20:00, rând pe rând membrii trupei Bon Jovi au urcat pe scenă în aplauzele şi uralele nebune ale fanilor ce îi aşteptau de aproape 30 de ani. Îmbrăcat cu o cămaşă blue fără mâneci şi purtând o pereche de pantaloni negri, fermecătorul Jon Bon Jovi a dat starul unei seri de neuitat pentru zeci se mii de fani.

Raise Your Hands” a fost prima piesă dintr-un setlist ce a fost o călătorie prin istoria trupei şi nu numai. La finalul piesei Jon a salutat publicul din Bucureşti numindu-i pe cei peste 50.000 de spectatori „fraţi şi surori” şi cerându-le să îi dovedească de ce sunt în stare.

Vezi mai multe clipuri de la concertul Bon Jovi!

Au continuat cu: „You Give Love a Bad Name„, „Born to be My Baby” şi „We Weren’t Born to Follow„. În timpul celei din urmă, pe ecranul gigantic de pe scenă au rulat imagini cu personaje ce sunt o permanentă sursă de inspiraţie: Barack Obama, Martin Luther King, John Lennon sau Elvis.

Piese ca: „Lost Highway„, „It’s My Life” şi „In These Arms” au fost ocaziile perfecte pentru fanii infocaţi ai trupei să îşi demonstreze cunoştinţele în ceea ce priveşte versurile, dar şi anduranţa, pe „It’s My Life” spectatorii sărind fără oprire tot parcursul piesei.

A urmat o călătorie înapoi în timp cu „Runaway„, primul hit al trupei de la mijlocul anilor ’80, „We Got It Goin’ On„, din 2007, şi „Captain Crash & the Beauty Queen From Mars„, din 2000. După câteva zeci de minute petrecute pe scenă, Jon Bon Jovi a avut nevoie de ajutorul unor „asistente medicale virtuale”. Spectatorii care ştiau că urmează partea de rock’n’roll a serii, piesei „Bad Medicine” fiindu-i adăugate fragmente din „Hot Legs” (Rod Stewart) şi „Old Time Rock’n’Roll” (Bob Seger), aşa că toţi cei prezenţi au început să strige şi să danseze.

Jon Bon Jovi a purtat tricolorul pe umeri

Bed of Roses” a fost piesa pe care cuplurile din public au început să danseze, iar Jon a luat un steag românesc primit din public şi l-a purtat câteva secunde pe umeri pe fondul strigătelor de bucurie ale celor prezenţi. La finalul piesei Jon l-a chemat alături de el în centrul pasarelei din faţa scenei pe Richie Sambora. Pentru că mâine Richie împlineşte 52 de ani, la îndemnul lui Jon, fanii i-au cântat „La mulţi ani!”. Ei au venit pregătiţi cu bannere şi mesaje pentru aniversarea celebrului chitarist.

După aproape două ore de concert, pe ecrane au apărut emoticoanele ce au devenit celebre o dată cu lansarea piesei „Have a Nice Day„. Publicul a reacţionat imediat şi a început să aplaude nebuneşte şi să cânte alături de trupă versurile piesei. „Keep the Faith” a fost piesa la finele căreia trupa a părăsit scena.

Aşa cum era de aşteptat ei au revenit la bis, cu Jon purtând una dintre faimoasele sale veste negre. „Dry County„, „Wanted Dead or Alive„, „Blood on Blood” şi „Livin’on a Prayer” păreau să încheie o seară  senzaţională, dar Bon Jovi pur şi simplu nu a putut pleca de pe scenă.

A mulţumit publicului în mai multe rânduri pentru prezenţă, dar şi pentru răbdarea cu care i-au aşteptat 3 decenii şi au promis că vor reveni cât mai curând, dar încă nu s-au încumetat să îşi părăsească fanii prezenţi. După câteva momente de consultări ei au hotărât să mai cânte 3 piese: „Always„, „These Days” şi „Twist and Shout” (cover The Isley Brothers).

3 ore. Atât a durat concertul trupei Bon Jovi de la Bucureşti. 3 ore în care Jon Bon Jovi nu a stat locului, a cântat ireproşabil în ciuda oboselii şi căldurii. 3 ore în care şarmantul Richie Sambora a demonstrat că indiferent de dificultăţile din viaţa privată, pe scenă este regele chitărilor. 3 ore în care uimitorul David Bryan a arătat ce îl face unul dintre cei mai mari clăpari ai lumii, iar „Tico” Torres a dat tonul nebuniei, ascuns în spatele tobelor sale magice.

Fără îndoială că pentru zecile de mii de fani prezenţi cele trei ore de show impecabil au demonstrat că anii lungi de aşteptare ai trupei din New Jersey au meritat din plin.

Setlist Bon Jovi la Bucureşti: Raise Your Hands/ You Give Love a Bad Name/ Born to Be My Baby/ We Weren’t Born to Follow/ Lost Highway/ It’s My Life/ In These Arms/ Runaway/ We Got It Goin’ On / Captain Crash & the Beauty Queen From Mars/ Bad Medicine (cu fragmente din Hot Legs şi Old Time Rock’n’Roll)/ When We Were Beautiful/ Bed of Roses/ I’ll Be There For You/ Who Says You Can’t Go Home/ I’ll Sleep When I’m Dead / Someday I’ll Be Saturday Night/ Have a Nice Day/ Keep the Faith/ Dry County/ Wanted Dead or Alive/ Blood on Blood/ Livin’ on a Prayer/ Always/ These Days/ Twist and Shout (cover The Isley Brothers).

Vezi întreaga galerie foto a concertului!