Ultima zi din luna iunie şi prima zi din luna iulie s-au unit într-un weekend plin de muzică latino, ritmuri fierbinţi, romantism şi voie bună pentru toţi reprezentanţii de „sangre caliente”. Maluma şi Luis Fonsi, doi dintre cei ma renumiţi latino-loveri ai momentului, au fost headliner-ii primei ediţii a festivalului El Carrusel, care s-a desfăşurat la Romexpo din Bucureşti. Printre artiştii care au mai participat la eveniment se numără: Robin Schulz, Andra, What’s Up şi Mandinga.

Festivalul a început pe ritmurile latino ale celor de la Mandinga, care au demonstrat că şi noi avem reprezentanţi demni ai acestui stil muzical. Ştafeta a fost preluată de Andra, care a încântat publicul cu cele mai cunoscute hituri ale sale, dar şi cu un mash-up de câteva minute format din „Falava”, „Without You” şi „Sudamericana”, piesă cântată alături de băieţii de la Pachanga.

Andra la El Carrusel Festival de la Romexpo – Foto: Cristina Ionescu / iConcert.ro

Urmăreşte mai multe poze în galeria foto din prima zi de festival!

Declaraţiile de dragoste ale lui Maluma, în prima zi a de El Carrusel

După un moment de deschidere pe măsură, Maluma şi-a început concertul cu o dedicaţie pentru toti fanii adunaţi la Romexpo: „Tu me partiste el corazon” (Tu mi-ai frânt inima). Cântăreţul şi-a întrebat imediat publicul dacă preferă să comunice în engleză sau în spaniolă, iar strigătele au fost mai puternice când a venit vorba de limba de origine latină. Cu o atitudine plină de încredere şi cu un zâmbet pe faţă, Maluma şi-a intrat în rolul de cuceritor şi a declarat: „Vai, femeile din România sunt cele mai frumoase!”.

Maluma la El Carrusel Festival de la Romexpo – Foto: Cristina Ionescu / iConcert.ro

Au urmat un rând de featuring-uri, fără partener de duet, printre care: „Vente Pa’ Ca”, „Clandestino” şi „Chantaje”, dar şi single-uri foarte cunoscute, precum: „Sin contrato”, „Marinero” şi „El prestamo”. În tot acest timp, artistul a creat agitaţie în public folosindu-şi deseori replica celebră: „Maluma baby”.

Cel mai intens moment al concertului a fost de departe interpretarea hitului „Felices Los 4”, unde cântăreţul a fost înconjurat de mai multe dansatoare îmbrăcate sumar în roşu. Spectacolul său s-a încheiat pe ritmurile melodiei „Cuatro Babys”, moment în care atenţia publicului a fost captată şi de jocuri de artificii şi foc lansate spre cer.

Melodii romantice şi hituri latino cu Luis Fonsi, în a doua zi a festivalului El Carrusel

În a doua zi de festival, publicul şi-a făcut încălzirea pe melodiile lui What’s Up. „Taxi”, „Miroase a vară” şi „La tine” au fost câteva dintre hiturile care au răsunat pe scena „El Carrusel”, unde cântăreţul a declarant că s-a simţit ca la el acasă. În continuare, atmosfera a fost acaparată de ritmurile house şi electro ale lui Hugel şi ale lui Robin Schulz.

Robin Schulz la El Carrusel Festival de la Romexpo – Foto: Cristina Ionescu / iConcert.ro

Urmăreşte mai multe poze în galeria foto din a doua zi de festival!

Muzica latino a revenit din nou în forţă pe scenă când Luis Fonsi şi-a făcut apariţia în aplauzele tuturor. Cântăreţul şi-a arătat intenţiile încă de la început printr-un strigăt puternic: „Yo quiero amarte hoy, Rumania” (Eu vreau să te iubesc astăzi, România). La fel ca şi colegul său de breaslă din ziua precedentă, Fonsi a încercat să comunice atât în engleză, cât şi în spaniolă, iar acesta a primit acelaşi răspuns.

Concertul a decurs sub forma unei călătorii prin întreaga sa carieră, artistul interpretând piese lansate de mai bine de 15 ani: „Yo Te Propongo”, „Quien Te Dijo Eso”, „Por Una Mujer” dar şi melodii apărute anul acesta precum: “Calypso” şi „Apaga la Luz”. De asemenea, repertoriul său a cuprins cântece de dragoste pline de romantism, precum: „Aqui estoy” şi „No me doy por vencido”, dar şi mai multe piese care ne-au purtat printr-o călătorie ritmică: „No te cambio por ninguna” şi „Shut Up and Dance”.

Luis Fonsi la El Carrusel Festival de la Romexpo – Foto: Cristina Ionescu / iConcert.ro

Spre finalul spectacolului publicul a început să se agite din ce în ce mai tare, aşteptând cu nerăbdare interpretarea hitului cu cele mai multe vizualizări pe YouTube la ora actuală. Fonsi a preferat să interpreteze mai întâi un alt hit al său, „Echame La Culpa”, în timp ce pe marele ecran de pe scenă rula un videoclip în care apărea colega sa de duet, Demi Lovato, interpretând piesa alături de el. După câteva minute bune în care publicul a strigat în cor numele celebrului hit, „Despacito” a răsunat  pe scena de Romexpo de două ori, fiind interpretat şi ca moment de bis.

Fiind prima iniţiativă de acest gen în România, festivalul El Carrusel a avut un real succes, care a lăsat cumva o portiţă deschisă spre o viitoare ediţie.