După ce a fost mult aşteptat, amânat şi de două ori devenit sold-out, în sfârșit, astăzi, 7 aprilie 2011, a avut loc primul concert Hurts în România. Locaţia evenimentului, Fratelli Studios, a fost aproape neîncăpătoare pentru fanii trupei britanice.

Nu au mărit aşteptarea, aşa că cei de la Hurts şi-au făcut apariția pe scenă la ora 20:10. Au început cu piesa „Unspoken„, care a antrenat publicul să fredoneze la refren, iar la finalul melodiei, vocalistul Theo Hutchcraft a spus în română „Multumesc, Bucureşti!”. Astfel, şi-au făcut intrarea fără prea multă poezie, dar cu foartă multă energie şi pregătiţi să cânte.

Publicul a fost extaziat la hiturile trupei: „Silver Lining„, „Wonderful Life”, Happiness„, care dă şi numele primului album al formaţiei, „Blood, Tears and Gold„, „Sunday„, piesă al cărei videoclip a fost filmat în ţara noastră. Show-ul a continuat cu celebra „Devotion„, o piesă în colaborare cu Kylie Minogue, „Verona„, într-o interpretare deosebită, „Illuminated„, „Stay” şi altele.

În timpul spectacolului, Theo a câştigat admiraţia fanelor cu un buchet de flori pe care l-a aruncat către norocoasele care se aflau în faţa scenei. Theo a mulţumit pentru aplauzele şi reacţiile pozitive din partea publicului şi după numai o oră de concert, şi-a luat la revedere şi a ieşit de pe scenă. S-a întors repede la bis şi a cântat „Better Than Love„, a doua piesă pentru care au filmat videoclip în România, după care spectacolul a luat sfârşit.

Hurts rămân în memoria şi în inimile fanilor români pentru vocile impresionante, pentru o prestaţie live de excepţie şi pentru spectacolul simplu, natural, dar plin de emoţii şi stări pozitive pe care le transmit muzica şi versurile lor.

Tu ai fost la concert? Spune-ne ce (nu) ţi-a plăcut?

Vezi galeria foto a concertului Hurts!