Vreme frumoasă, un loc de desfăşurare scos parcă din poveştile cu prinţese şi cavaleri, multă muzică bună şi o mulţime de activităţi. De asta au avut parte cei prezenţi în prima zi de Summer Well 2011 la Domeniul Ştirbey din Buftea.

Află cum  fost în a doua zi de festival. Vezi galeria foto!

Cu mic, cu mare la ora 14:00 spectatorii s-au îndreptat spre porţile de acces. Fie că ajunseseră la Buftea cu maşinile proprii, fie că au folosit cursele speciale Summer Well, s-au aşezat la rând şi au aşteptat să li se permită accesul în zona de festival.

Domeniul Ştirbey şi-a aşteptat vizitatorii cu o mulţime de surprize. De la Wind Tunnel, la terase pe malul lacului şi la cinematograful în care rulează documentarul „BBC Seven Ages of Rock”, la Summer Well găseşti tot timpul ceva interesant de făcut.

Chew Lips, Grafitti6 şi Mystery Jets în prima zi de Summer Well

Concertele au început în jurul orei 16:00 cu cei de la Chew Lips. Tigs, Will şi James au reuşit rapid să convingă spectatorii să se ridice de pe iarbă şi să danseze.

În jur de 17:30 pe scenă au urcat fermecătorii membrii ai trupei Graffiti6. Britanicii au luat prin surprindere spectatorii, care păreau să nu le cunoască foarte bine muzica, dar care rapid le-au devenit fani. Piese ca „Free” sau „Annie You Save Me„, dar şi un cover după „No Diggity” pe care l-au cântat alături de o domnişoară din public au răsunat pe scena de la Buftea. Extrem de veseli, comunicativi şi cu piese foarte bune TommyD, Jamie Scott şi colegii lor au cucerit spectatorii care s-au strâns în număr destul de mare în faţa scenei.

Nerăbdători, fanii trupei Mystery Jets îşi ocupaseră locurile în apropierea scenei imediat după încheierea recitalului celor de la Graffiti6. Membrii trupei au urcat pe scenă în aplauzele celor prezenţi şi mai bine de o oră au cântat, dansat şi comunicat cu publicul ce s-a bucurat din plin de ritmurile trupei londoneze. Cu un Blaine Harrison într-o formă de zile mari, Mystery Jets au făcut show pe scena de pe domeniul Ştirbey din Buftea în prima zi de Summer Well.

Noisettes, o explozie de energie

Cu câteva minute întârziere faţă de ora anunţată iniţial, pe scenă au urcat membrii trupei Noisettes. Apariţia spectaculoasă a solistei Shingai Shoniwa a fost primită cu foarte multe aplauze. Cu o energie de invidiat, alergând dintr-o parte în alta a scenei, sărind de pe boxe şi făcând „roata” în mijlocul scenei, solista trupei londoneze pur şi simplu a captivat atenţia tuturor celor prezenţi.

Don’t Upset The Rhythm„, „Wild Young Hearts” şi „Don’t give up” sunt doar câteva dintre piesele pe care cei din public le-au cântat alături de membrii trupei. Noisettes a avut şi câteva surprize pentru cei prezenţi la Summer Well, o serie de piese noi la care publicul a reacţionat extrem de bine. Recitalul trupei britanice s-a încheiat cu mult aşteptata „Never Forget You”, piesă spre finalul căreia Shingai a coborât mai aproape de public la un moment dat urcându-se pe gardul de protecţie pentru a le mulţumi fanilor pentru prezenţă.

Mult soul şi hip hop cu Plan B

La 21:30 pe scena de pe Domeniul Ştirbey a urcat Faith SFX, beatboxerul pe care Plan B îl are alături în concerte. Timp de aproape 10 minute artistul britanic a uimit publicul român cu talentul său uimitor. La invitaţia acestuia pe scenă a urcat şi creatorul deja faimosului „The Defamation of Strickland Banks„, Plan B. „Writing’s on the Wall” şi „Free” au fost primele două piese ale artistului britanic ce anul acesta a câştigat trei premii la Ivor Novello Awards.

Fanii artistului s-au bucurat de o mare parte dintre piesele de pe cel mai recent album al britanicului. „Welcome to Hell„, „The Recluse„, „What You Gonna Do” şi „Prayin‘” au fost piesele cele mai apreciate de cei prezenţi. La ultima dintre ele Plan B a adăugat soul-ului şi ritmuri de hard rock şi raggae spre încântarea fanilor. „She said” a fost piesa care a încheiat recitalul lui Ben Drew pe scena de la Buftea, însă în aplauzele publicului acesta a revenit pe scenă alături de Faith SFX pentru un bis incendiar.

Prima zi de Summer Well 2011 a fost un adevărat succes. În cea de-a doua zi fanii vor avea şansa să îi vadă live pe Alex Clare, Chapel Club, The Wombats, The Raveonettes şi Interpol.

Vezi întreaga galerie foto a evenimentului!