După o primă zi în care muzica, aerul curat şi distracţia au fost cuvintele de ordine, în a doua zi de Summer Well 2011 participanţii au venit din timp la Domeniul Ştirbey pentru a se bucura din plin de experienţa de festival.

Află cum a fost în prima zi de Summer Well 2011!

Fie că s-au bucurat de soare pe şezlonguri sau şi-au făcut tatuaje temporare oferite de Orange, fie că au căutat premiile de la Beck’s ori s-au relaxat la una dintre terase, toţi cei prezenţi s-au bucurat de mini-vacanţa de pe malul lacului Buftea.

Alex Clare, Chapel Club şi The Raveonettes pe scena Summer Well

În jurul orei 16:00 pe scena mare a urcat Alex Clare. Romanticul artist britanic a cucerit rapid fetele din primele rânduri cu piese ca „I Love U” sau „I Won’t Let You Down„. Deşi pe pajiştea din faţa scenei nu erau foarte multe persoane, acestea s-au bucurat din plin de muzica artistului. Fostul iubit al lui Amy Winehouse a dedicat una dintre piesele sale unei domnişoare din primul rând, care ştia toate versurile pieselor, încheindu-şi recitalul cu „Up All Night” şi „Too Close„.

Deşi a fost chemat la bis, Alex Clare nu a revenit pe scenă, iar după o scurtă pauză pe scenă au urcat cei de la Chapel Club. Ritmurile pieselor londonezilor păreau să susţină şi mai tare ideea de vacanţă. Solistul trupei britanice a declarat că Summer Well este festivalul lor preferat din toate cele la care au fost invitaţi să concerteze în această vară şi că şi-ar dori să revină în ţara noastră. „New Colors„, „Surfacing” sau „The Shore” au fost câteva dintre piesele care au putut fi ascultate pentru prima dată live în România la Summer Well.

Deşi conform programului pe scenă trebuiau să urce The Wombats cu câteva minute înainte de ora 19:00 pe scenă au urcat cei de la The Raveonettes. Ajunşi la Bucureşti într-o formulă puţin modificată din cauza problemelor de sănătate ale lui Sune, The Raveonettes au reuşit să îşi bucure fanii atât cu piese noi, cât şi cu piesele deja cunoscute. În plus, melodii ca „Love Can Destroy Everything„, „Hard Love” sau „Dead Sound” le-au adus britanicilor o mulţime de fani noi dintre cei prezenţi la festival.

Let’s Dance to Joy Division cu The Wombats

În timpul pauzei de după concertul The Raveonettes publicul a început să se agite nerăbdător. Fanii The Wombats şi-au ocupat locurile pe pajiştea din faţa scenei aşteptând ca trupa să urce pe scenă. La apariţia britanicilor şi la îndemnul acestora fanii s-au ridicat de pe iarbă şi au început să danseze şi să cânte alături de membrii trupei.

Our Perfect Disease” a fost piesa ce a dat startul nebuniei de peste o oră a cărui principali actori au fost membrii trupei. Matt, Dan şi Tord nu au stat locului o secundă, au dansat, au sărit, au cântat şi şi-au încurajat fanii să facă acelaşi lucru, iar aceştia i-au ascultat. „Anti – D„,”Kill The Director„, „Tokyo (Vampires & Wolves)” şi „Tehnofan” au fost cântate de către toţi fanii trupei. Concertul trupei s-a încheiat cu toţi cei prezenţi dansând pe „Let’s Dance to Joy Division” şi sperând că îi vor revedea în cel mai scurt timp pe cei de la The Wombats.

Summer Well by Interpol

Cel mai aşteptat recital al serii a fost de departe cel al americanilor de la Interpol. Primul concert în România al newyorkezilor a adus în faţa scenei de pe Domeniul Ştirbey un număr foarte mare de spectatori nerăbdători. „Success” a fost prima piesă pe care membrii trupei au interpretat-o la Summer Well în aplauzele frenetice ale fanilor.

Au urmat printre altele „Say Hello To The Angels„, „Hands away„, „Barricades” şi „Evil” piese de care fanii s-au bucurat din plin şi pe care le-au cântat alături de trupă. Deşi nu au fost extrem de comunicativi, membrii trupei Interpol au oferit un show complet de la piesele noi combinate cu single-urile binecunoscute, la jocurile de lumini şi terminând cu prestaţia fără greşeală. Interpol a arătat la Buftea de ce sunt numiţi „the kings of the indie scene”.

Prima ediţie a festivalului Summer Well a fost un real succes. Cu artişti aleşi pe sprânceană, activităţi multiple şi un loc de desfăşurare complet diferit cu cele cu care iubitorii de festivaluri din ţara noastră sunt obişnuiţi, Summer Well 2011 se anunţă a fi începutul unei frumoase tradiţii.

Summer Well 2011 a avut loc la Buftea pe Domeniul Ştirbey şi a fost organizat de Livada cu sprijinul Orange România şi Beck’s.

Vezi întreaga galerie foto a evenimentului!