Direcţia 5 a susţinut marţi, 30 octombrie 2012, un concert la Sala Palatului din Bucureşti, cu ocazia lansării celui mai nou album studio al trupei, „Electric Love Story”.

Spectacolul a început printr-o tragere la sorţi, în urma căreia unul dintre cei 4000 de spectatori a primit cadou o vacanţă romantică la Paris, alături de persoana iubită. Spre bucuria câştigătorului, premiul a venit chiar de ziua de naştere a iubitei lui.

Piese noi şi vechi răsplătite cu apaluze îndelungi

În jurul orei 19:45 membrii trupei au urcat pe scenă, unde se aflau deja fanii norocoşi. Îmbrăcat într-un frac gri, Cristi Enache a fost intens aplaudat şi aclamat la apariţia pe scena Sălii Palatului pe ritmurile piesei „Singura ce-o pot iubi„. Apoi, melodiile cântate au alternat, de la cele mai noi, regăsite pe albumul „Electric Love Story„, şi până la cele mai vechi, cunoscute publicului de toate vârstele, ca: „Povestea noastră„, „Am nevoie de tine„, „Şi ce dacă” sau „Ai un loc„.

Concertul a început pe un ritm lent, încălzind atmosfera pentru ceea ce a urmat. Încântat, publicul a aplaudat şi a cântat alături de artişti pe toată perioada spectacolului. Surpriza serii a fost interpretarea piesei „Poate tu” împreună cu Alexandra Crăescu. Deşi la început emoţiile fostei concurente de la Vocea României au fost destul de evidente, pe parcursul melodiei Alexandra s-a destins şi şi-a demostrat calităţile vocale, fiind răsplătită de spectatori cu aplauze.

Cristi Enache şi Alexandra Crăiescu au părăsit scena, pentru ca mai apoi solista să revină în faţa publicului însoţită de Alexandru Vasilache, de la Jukebox, pentru „O fată ca ea„. Spre sfârşitul piesei, Cristi Enache a revenit pe scenă pentru a-i acompania. După ce au cântat toţi trei melodia „Inima mea topită de a ta„, invitaţii au plecat în aplauzele publicului.

Direcţia 5, o trupă cu „suflet” şi „energie”

Dacă până atunci, atmosfera a fost una mai calmă, în continuare, concertul a devenit mai ritmat, iar publicul mai energic, dansând şi cântând pe versurile melodiilor: „Îţi mulţumesc„, „Eşti stilul meu„, „Şi ce dacă„.

Marian Ionescu le-a mulţumit fanilor pentru prezenţă şi, aşa cum face de fiecare dată, le-a transmis urări de bine din partea tuturor membrilor trupei. La cererea publicului pentru un bis, Direcţia 5 a mai cântat câteva minute, încheind concertul cu melodiile: „Ai un loc„, „Am nevoie de tine” şi „Ce mai faci„. Membrii trupei s-au retras de pe scenă în aplauzele şi strigătele de bucurie ale fanilor.

Un spectacol plin de emoţie, iubire, energie şi sensibilitate, concertul Direcţia 5 a bucurat publicul de toate vârstele. Membrii trupei au demonstrat, încă o dată, ce îi face atât de speciali pentru fanii din toată ţara. Dacă Marian Ionescu, liderul trupei şi-a dirijat discret „orchestra”, Marius Keseri a fost „inima” trupei, ascuns în spatele tobelor, iar percuţionistul ce le-a fost alături a insuflat ritmurile. Carmin Ionescu, deşi nu a avut parte de solo-uri, a reuşit să se integreze destul de bine în „trupa de suflet a rock-ului românesc”.

„Vedetele” serii  au fost de departe Cristi Enache şi Nicu Dalaman. Solistul a impresionat nu doar prin voce, ci şi prin carismă, în timp ce Nicu Dalaman a demonstrat nu doar că este unul dintre cei mai buni chitarişti din România, ci şi că este un adevărat om „de show”.