Primul party Zonga a avut loc pe 22 noiembrie 2012 la Turbohalle. Asian Dub Foundation, ROA, OCS, Coma, Loungerie II şi Gojira & Planet H au creat coloana sonoră a petrecerii care a strâns mii de iubitori ai muzicii în fosta hală industrială din Bucureşti.

Vezi fotografii cu Asian Dub Foundation la Zonga Urban Fusion Party!
Vezi fotografii cu ROA, Coma şi OCS la Zonga Urban Fusion Party!

De la ora 19:00 le-a fost permis accesul invitaţilor în lumea plină de culoare şi şarm ce a prins viaţă pentru câteva ore la Turbohalle. Petrecerea a adus laolaltă câteva dintre cele mai „cool” locuri din Bucureşti, de la H2O la Ollie Gang Shop sau Studio No. 5. În plus, curioşii s-au putut plimba cu binecunoscutele Biciclete Pegas sau admira profesioniştii în „ale bicicletelor” care au avut la dispoziţie o întreagă încăpere pentru a-şi demonstra talentele.

Rock şi pogo pe OCS, Coma şi ROA

Pe scenă agitaţia a început imediat după ora 19:00 pe beat-urile DJ-ilor. Au urmat mai apoi ritmurile jazzy ale celor de la Loungerie II care au făcut încălzirea pentru OCS. Rockerii de la Omul cu Şobolani au arătat că în cei peste 15 ani de carieră şi-au creat o fidelă bază de fani care la fiecare concert al trupei se bucură din plin de muzică şi atmosferă.

O altă trupă de pe scena rock care a creat nebunie în Turbohalle a fost Coma. Într-o formă de zile mari, băieţii şi-au instigat fanii la pogo, au cântat o piesă cu Junkyard de la ROA şi i-au bucurat pe cei prezenţi cu melodii mai noi şi mai vechi.

Momentul culminant pentru artiştii de la noi a fost prestaţia celor de la ROA. Beat-urile lor au strâns rapid în faţa scenei o mulţime de spectatori (cei mai mulţi din toată seara). „Disco bar”, „Ne place” sau „Big Boy” au făcut ca toţi cei prezenţi să sară pe ritm şi să cânte versurile pieselor. Prestaţia trupei nu se putea încheia fără o surpriză, Junkyard chemându-l alături de ei pe Electric Brother cu care au cântat în premieră piesa „Doi zero unu doi„.

Asian Dub Foundation live în Turbohalle

Imediat după ce cei de la ROA şi-au terminat show-ul brăţările primite la intrare s-au aprins, luminiţele roşii părând să pună stăpânire pe hala industrială. În pauzele dintre set-uri şi nu numai petrecăreţii s-au bucurat de cele patru baruri ale cluburilor bucureştene: Control, Fabrica, B52 şi Expirat ce şi-au „mutat” pentru câteva ore domiciliul.

Seara s-a încheiat cu fanii Asian Dub Foundation dansând nestingheriţi în spaţiul din faţa scenei. Trupa i-a bucurat pe cei care au fost prezenţi la show-ul lor de la B’ESTFEST 2011 şi i-a cucerit iremediabil pe cei care îi vedeau live pentru prima dată. Show-ul lor plin de ritmuri nebune, energie debordantă şi jocuri de lumini a fost finalul perfect pentru o seară surprinzătoare.

Vezi mai multe fotografii de la concertul Asian Dub Foundation!

Zonga Urban Fusion Party a fost un eveniment dedicat iubitorilor de muzică, ce şi-a primit prietenii cu braţele deschise într-o atmosferă intimă şi relaxantă. Platforma care oferă posibilitatea de a asculta legal peste 16 milioane de melodii se dovedeşte a fi spaţiul perfect de întâlnire a celor care sunt la curent cu noutăţile muzicale, dar cărora le place să asculte piesele preferate oricând şi oriunde.

iConcert.ro şi zonga.ro vă pregătesc o mulţime de surprize în perioada următoare, aşa că vă recomandăm să ne rămâneţi aproape.