Unul dintre cei mai cunoscuți câștigători ai concursului de talente X Factor UK, James Arthur, a revenit în țara noastră, de această dată pentru a susține un spectacol la București, pe 16 august 2022. Mii de români s-au adunat la Arenele Romane pentru a-l vedea pe artistul care a transformat piesa “Impossible” într-un hit internațional. Red Roll și Black Magic Trees au cântat în deschiderea show-ului.

Cu o atitudine energică și încrezător pe acordurile magice ale chitării sale, James Arthur împreună cu instrumentiștii săi au început seara pe ritmuri rock, iar adrenalina a urcat imediat la cote înalte pe piesele „4000 miles” și „Medicine”, de pe cel mai recent album al său: „It’ll All Make Sense in the End”. Încă din primele momente ale spectacolului s-a creat o conexiune aparte între public și muzicienii de pe scenă, iar artistul s-a asigurat că așa va decurge întreaga seară: „Dacă vă simțiți bine, strigați cu noi: Yeah! Știu ca puteți mai tare! Ridicați mâinile în aer, cântati și dansați cu noi!”.

Cântărețul nu s-a dezis nici de această dată de surprizele sale muzicale cu care și-a obișnuit fanii, și anume mash-upurile neașteptate: mai întâi a oferit un moment solemn combinând propria melodie, „Sermon”, cu hitul „Ready Or Not”, iar fanii au ținut ritmul cu mâinile în aer, ca într-un imn religios, iar apoi a unit versurile de la piesele „You’re Nobody Till Somebody Loves You” și „Cry Me A River” pe același instrumental. De asemenea, momentele emoționante au avut și ele un loc asigurat pe cântece precum „Falling Like The Stars” sau „Can I Be Him”, unde o mare de lumini a acompaniat vocile a mii de oameni.

Pe tot parcursul serii, britanicul le-a arătat românilor că are un simț al umorului aparte atât prin prezența sa, cât și prin comentariile sale: „Eu o să mă mut în România. Lumea arată prea bine aici. Văd o mulțime de oameni frumoși”. Dincolo de umorul bine venit, a existat un moment pe care fanii nu prea l-au gustat, atunci când artistul a invitat-o pe scenă pe Anne Marie pentru a cânta cu ea duetul „Rewrite The Stars”, recunoscând după câteva secunde că a fost o glumă de-a lui care i-a lăsat pe fani puțin dezamăgiți.

Pentru a cuceri din nou mulțimea, James Arthur a acceptat o surpriză neașteptată din partea fanilor, mai exact o provocare muzicală: să cânte melodia „Car’s Outside”, al cărei nume a fost strigat minute în șir. “Sincer, nu prea mai știu versurile. Îmi aduce și mie cineva telefonul, vă rog? Nu am mai cântat piesa asta de mai bine de 6 ani”, a declarat muzicianul în timp ce se pregătea pentru momentul special.

De altfel, seara nu putea fi completă fără cântecele “Empty Space”, “Naked” și bineînțeles fără faimosul “Impossible”, înainte de care britanicul și-a arătat aprecierea față de public: “Vă mulțumesc din suflet că ați venit în număr așa mare! Acum 10 ani am lansat acest cover, cu care am câștigat X Factor. Vă rog să cântați cu mine!”.

Un astfel de concert nu se putea termina fără un moment de bis, unde fanii au dansat energic pe ritmurile melodiei “Lasting Lover”, iar apoi au fredonat la unison versurile baladei romantice “Say You Won’t Let Go”. La final, James Arthur și-a prezentat instrumentiștii și a mulțumit încă o dată tuturor pentru căldura cu care a fost primit și pentru schimbul de energie pozitivă.

Concertul James Arthur de la Arenele Romane din București a fost organizat de Bestmusic Live Concerts.

Mai multe imagini, pe gigxels.com.