Primăvara şi-a făcut debutul la Arenele Romane, din Bucureşti, pe 1 martie 2014 cu un show marca Moonlight Breakfast, Waldeck şi Daddy G, unul din fondatorii celebrei trupe Massive Attack.

Moonlight Breakfast, o prestaţie veselă şi relaxantă

Seara a început într-o manieră lejeră pe ritmuri vechi de funk şi disco care i-au relaxat pe cei veniţi la evenimentul organizat de The Fresh. Petrecerea a continuat cu cei de la Moonlight Breakfast care, ca de fiecare dată, au făcut un show impecabil.

Moonlight Breakfast a cântat în deschiderea Waldeck la Bucureşti - Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Moonlight Breakfast a cântat în deschidere – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Vezi mai multe poze de la eveniment în galeria foto!

Piesele „Hard Times”, „Shout”, „Play” şi „No More” au dezmorţit spiritele, formaţia reuşind să instaleze o voie bună generală. Cu modestia şi naturaleţea specifice, Bazooka, solista formaţiei, a comunicat în permanenţă cu publicul şi s-a asigurat că tinerii se simt bine şi că petrec cum se cuvine pe mixul de soul, jazz, dance şi electro.

Budapesta în loc de Bucureşti, un laitmotiv de care nu scăpăm

Puţin după ora 01:00 au răsunat primele acorduri ale melodiei „Get up Carmen”, moment în care publicul bucuros a început să îl aplaude pe Klaus Waldeck, venit pe scenă cu trupa sa. După intro, Klaus Waldeck ne-a mulţumit pentru aplauze şi o invită în scenă pe solista Joy Malcolm, apariţie care nu a făcut decât să îi entuziasmeze şi mai mult pe fanii veniţi la concert.

Waldeck în concert la Arenele Romane – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Waldeck în concert la Arenele Romane – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Vezi mai multe poze de la eveniment în galeria foto!

„Memories” a fost următoarea piesă din playlist, acesteia i-a urmat „Addicted”, piesă al cărei refren a fost asigurat chiar de public. Soundurile emanate de pe scenă ne îndemnau să intrăm în jocul lor şi deodată ne-am dat seama că ne lăsaserăm purtaţi de ritmurile magice ale soudurilor jazzy din anii ’30.

Acest început foarte promiţător a fost însă repede spulberat de gafa făcută de Joy Malcolm care ne-a întrebat dacă Budapesta petrece bine. În acel moment tinerii au ripostat zgomotos că nu era vorba de Budapesta, ci de Bucureşti. Artista de culoare a încercat din răsputeri să îşi repare greşeala spunându-ne că îi pare extrem de rău, că cele două capitale au nume asemănătoare şi că în urmă cu două zile susţinuse un concert în Budapesta. Deşi a mai adaugat că mulţi oameni din Regatul Unit al Marii Britanii sunt ignoranţi şi că nu toţi fac diferenţa între cele două capitale, publicul a rămas în continuare dezamăgit. Mai mult decât atât, mulţi tineri au părăsit incinta lăsând un spaţiu gol în faţa scenei.

Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Vezi mai multe poze de la eveniment în galeria foto!

În pofida acestui detaliu neplăcut, show-ul a continuat cu solo-uri de trompetă şi trombon şi cu ritmuri având influenţe din muzica balcanică. Klaus Waldeck a asigurat un pasaj vocal însă nu s-a ridicat la un nivel acceptabil în opinia celor prezenţi. Din setlist-ul celor şaizeci de minute de concert nu au lipsit spre final cunoscutele piese „Make my day” sau cover-ul „Our day will come”. Waldeck şi trupa sa au părăsit scena şi nu au mai revenit deoarece publicul, în continuare dezamăgit, nu a cerut niciun bis.

Daddy G a refăcut atmosfera şi a încins Arenele Romane

Înspre dimineaţă, în jurul orei 02:30, Daddy G şi-a făcut extrem de subtil apariţia la platanele şi laptop-ul instalate pe scenă. Fără vreun soi de introducere sau cerere expresă de atenţie, englezul şi-a început discret „setul”.

La auzul versurilor hit-ului „Teardrop”, Arenele Romane s-au transformat din nou într-un ring de dans pe care părea că nu-l părăsise nimeni cu adevărat. Combinaţia refrenului „Teardrop” cu versurile piesei „It’s a pity” a artistei Tanya Stephens, totul pe fundal raggae, au dat tonul unei noi runde de dans şi petrecere. Deşi asocierea celor două melodii poate părea cel puţin bizară la prima audiţie, felul în care le-a îmbinat părintele trip-hop-ului a fost pe placul celor veniţi la eveniment.

Daddy G a continuat petrecerea The Fresh de la Arene - Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Daddy G a continuat petrecerea The Fresh de la Arene – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Vezi mai multe poze de la eveniment în galeria foto!

Mereu atent în sală, Daddy G lua tot timpul pulsul publicului şi ştia exact ce să introducă pentru a menţine acelaşi nivel de distracţie şi voie bună. După o rundă de raggae din care nu a lipsit nici remix-ul hitului „No No No” al lui Dawn Penn, ritmurile au alunecat pe nesimţite în zona dub step, iar ringul de dans s-a incins la maxim pe celebra piesă a anilor ’90, „Unfinished Sympathy”.

Daddy G a adus dozajul exact care i-a trezit la viaţă pe tineri şi a salvat evenimentul, astfel putem spune că per total seara a fost una reuşită.