Trupa The Cranberries a susţinut aseară, la Zone Arena, primul concert în România. Aşteptaţi de 20 de ani de către fanii din ţara noastră, irlandezii i-au răsplătit cu un show extraordinar.

Spectatorii şi-au făcut apariţia încă de la 18:30, când s-au deschis porţile complexului Zone Arena. La 19:30 au urcat pe scenă cei cinci membri ai trupei The Amsterdams, care au încălzit atmosfera înaintea irlandezilor. Dacă mulţi se aşteptau ca cei de la The Amsterdams sa fie un pic emoţionaţi, nu a fost aşa. Plini de energie, zâmbitori şi comunicativi Amsterdamşii au electrizat publicul timp de 45 de minute. Au început cu „Laika” şi „Apple” (actualul single al trupei) şi au continuat cu piese noi ca „There is a crowed” şi „Apologies„. Şi-au încheiat recitalul în aplauzele publicului cu piesa „Coalmine„.

La ora 21:00 au urcat pe scenă, aşa cum era programat, cei patru membri The Cranberries. Îmbrăcată într-o rochie roz cu volane şi un bolero negru din dantelă şi purtând o pereche de bocanci negri, Dolores O’Riordan, a salutat publicul prezent: „Good evening, Romania!”. Încă de la primele acorduri ale piesei „Analyze„, publicul a început să aplaude.

Au urmat piese ca „Linger„, „Just My Imagination” sau „Ode To My Family„, care au fost cântate de toţi cei aproape 10.000 de spectatori prezenţi. Solista trupei a comunicat în permanenţă cu publicul, fie că a fost vorba despre o scurtă prezentare a melodiei care urma sau pur şi simplu de mulţumirile aduse spectatorilor pentru susţinere.

La un moment dat, Dolores şi-a luat chitara şi a cântat alături de colegii de trupă şi de public piesa „Zombie” la finalul căreia au părăsit scena. Au revenit după puţin timp în aplauze pentru bis, timp în care Dolores şi-a schimbat ţinuta. Bisul nu a cuprins una sau două piese aşa cum se obişnuieşte, ci patru piese: „Put Me Down„, „Still Can’t„, „Promises” şi au încheiat cu „Dreams„. La sfârşitul spectacolului artista le-a transmis celor prezenţi „Sunteţi uluitori, sunteţi o inspiraţie!” şi i-a dăruit unei fetiţe din primul rând superbul colier negru pe care l-a purtat pe parcursul reprezentaţiei.

The Cranberries au oferit un spectacol de zile mari, bucurându-şi fanii nu doar cu piesele trupei, ci şi cu piese de pe albumul solo a lui Dolores O’Riordan. Nici spectatorii nu s-au lăsat mai prejos: au cântat aproape fiecare vers, au dansat, au tropăit pe podeaua de lemn de la Zone Arena şi şi-au aplaudat idolii aşa cum se cuvine. Poate un pic surprinşi de primirea călduroasă a spectatorilor, membrii trupei au promis că revin anul viitor pentru un nou show în România.

Cei prezenţi aseară la Zone Arena pot spune cu mâna pe inimă că au fost martorii unui spectacol unic cum doar The Cranberries pot face. O combinaţie specială de ritmuri rock cu pop şi indie având influnţe din folkul irlandez, la care se adăugă vocea de-a dreptul uimitoare a lui Dolores O’Riordan.

Setlist The Amsterdams: Laika/ Apple/ Kids in the garden/ Burial ground for two/ My son/ Apologies/ Three is a crowd/ A part of it/ Coalmine.

Setlist The Cranberries: Analyze / Animal Instinct / How / Dreaming My Dreams / Linger / Wanted / Just My Imagination / When You’re Gone / Switch of the Moment / Desperate Andy / Time Is Ticking Out / Can’t Be With You / Ode To My Family / Free to Decide / Salvation / Ridiculous Thoughts / Zombie. Bis: Put Me Down / Still Can’t / Promises / Dreams.

Vezi mai multe poze de la concertul The Cranberries la Bucureşti!

Vezi video de la concertul The Cranberries la Bucureşti!