15.000 de persoane au luat parte pe 21 aprilie 2012 la prima petrecere Sensation „The Ocean of White” din România. Fedde Le Grand, Pete Tong, Mauro Picotto, Hardwell, GreeG & Onuc şi faimosul Mr. White au fost ghizii petrecăreţilor în universul subacvatic dominat de sunet, lumină, culoare şi efecte pirotehnice.

Vezi galerie foto de la Sensation White România!

Lunga aşteptare a ajuns la final, iar pentru mii de fanii ai muzicii dance visul de a fi parte a fenomenului Sensation a devenit realitate sâmbătă noaptea, când Complexul Romexpo din Bucureşti s-a transformat în „The Ocean of White”.

Cei prezenţi şi-au expus hainele, fie că a fost vorba de ţinute casual, glamour sau costumaţii excentrice, singura regula a fost respectarea dress code-ului: „all white”. Aşadar, de la ora 21:00 Complexul Romexpo a fost invadat de o mare de oameni în alb al căror unic scop a fost să se distreze până în zori la cea mai mare petrecere de acest gen din lume. Iar locul de desfăşurare a fost pregătit cu grijă pentru întâmpinarea oaspeţilor: meduze uriaşe, 48 de fântâni, lasere multicolore, ecrane de coral şi o mulţime de fiinţe subacvatice ce au prins viaţă pe scena adusă parcă din viitor.

Mr. White, GreeG şi Onuc au dat startul petrecerii

Nebunia a început la ora 22:00 când amfitrionul serii, Mr. White, a dat startul petrecerii cu ritmurile sale alese pe sprânceană. Pe beat-urile sale miile de oameni prezenţi au fost invitaţi să respire adânc şi să se „scufunde” în oceanul distracţiei.

DJ-ii români nu puteau lipsi de la un astfel de eveniment, GreeG şi Onuc ocupându-şi  locurile la pupitrul rotativ din centrul scenei în jurul orei 23:00. Pe parcursul setului DJ-ilor autohtoni, show-ul pregătit de echipa Sensation a fost unul pe cinste: de la 10 baloane colorate uriaşe ce au fost aruncate în public, dându-le celor prezenţi posibilitatea de a se juca nestingheriţi cu ele, la 10 domnişoare ce au urcat de-o parte şi de alta a scenei având costumaţii speciale şi o coregrafie ingenioasă al cărei laitmotiv au fost tot baloanele.

DJ-ilor români le-a urmat apoi binecunoscutul realizator al emisiunii „Essential Mix” de la BBC 1, britanicul Pete Tong. Intrarea lui la pupitru a fost extrem de aplaudată de fani, care cu câteva clipe înainte fuseseră martorii unui moment inedit ale cărui vedete au fost 10 „meduze” ce au pus stăpânire pe scenă cu mişcările lor incitante şi coregrafia realizată fără greşeală. Setul lui Tong a fost unul extrem de complex de la producţii proprii, la piese ale unor DJ consacraţi sau remixuri ale unor melodii care au făcut istorie, Pete Tong a mixat ireproşabil pentru miile de oameni aflaţi în delir.

Put your hands up for… Fedde Le Grand

Sensation este un concept unic de eveniment la care muzica, efectele vizuale şi pirotehnice, coregrafia şi elementele teatrale se contopesc într-un show complet, în care surprizele nu par a se opri. În jurul orei 1:30, artificii, lasere colorate, flăcări şi dansatoare extrem de talentate au anunţat intrarea pe scenă a vedetei serii: Fedde Le Grand.

Carismaticul DJ olandez a făcut show la Bucureşti. De la primul beat Fedde a pus pur şi simplu stăpânire pe cei 15.000 de spectatori, cu fiecare piesă publicul părând să se scufunde mai adânc în „oceanul” de muzică şi distracţie.

Punctele culminante ale prestaţiei sale au fost de departe remixurile pieselor „By the way” (Red Hot Chili Peppers), „Coming home” (Diddy ft. Skylar Grey), „Paradise” (Coldplay) şi „Insomnia” (Faithless), piese ale căror versuri au fost cântate de către toţi cei prezenţi. Era de aşteptat ca Fedde să nu părăsească scena cu uşurinţă, cunoscutul DJ şi-a încheiat setul în forţă cu remixul piesei „Somebody That I Used To Know” de la Gotye în aplauzele şi uralele tuturor.

Hardwell, „senzaţia” muzicii dance pe scena Sensation

Deşi pe scenă ar fi trebuit să urce apoi Eric Prydz, problemele sale de sănatate l-au împiedicat să ajungă în Capitală, însă acesta a fost înlocuit de Mauro Picotto. Italianul le-a oferit celor prezenţi un show de neuitat ce a fost condimentat cu o mulţime de surprize vizuale şi pirotehnice ale organizatorilor.

Pentru ca petrecăreţii să aibă o revenire lină la suprafaţa „oceanului”, la butoane a urcat Hardwell. Zâmbitor, pus pe distracţie şi cu un set bine pregătit, „senzaţia” scenei dance a ultimilor ani a dovedit că îşi merită locul pe scena celei mai mari petreceri din lume. Prestaţia sa a combinat piese cunoscute cu producţii proprii într-un mix ce a fost încheierea perfectă a unei seri de poveste pentru iubitorii acestui gen muzical.

Sensation este un concept ce în 12 ani s-a transformat într-un fenomen global. Un cocktail inedit de sunet, lumini, coregrafie, teatru, efecte vizuale şi pirotehnice la care până în prezent au fost martori peste un milion şi jumătate de oameni.

Evenimentele de sub umbrela Sensation depăşesc limitele convenţionale ale termenului de petrecere, ele sunt spectacole memorabile de fiecare dată altfel, dar întotdeauna senzaţionale. Show-ul organizat de Events şi ID&T la Bucureşti nu a fost mai prejos, până dimineaţă petrecăreţii au dansat fără oprire, au cântat şi au savurat fiecare clipă a ceea ce a fost primul eveniment Sensation „The Ocean of White” în România.