Mii de fani s-au strâns în seara de 9 iunie 2011 la Zone Arena din Bucureşti pentru a-şi lua rămas bun de la membrii trupei Scorpions, care au inclus şi România în lista turneului „Get Your Sting And Blackout World Tour”. Concertul desfăşurat la Bucureşti în cadrul ultimului turneu al trupei a fost organizat de către Project Events.

În deschiderea formaţiei Scorpions au cântat Christian Becker & Avenue şi Trooper. Alin Dinca – Coiotul , solistul Trooper le-a mărturisit fanilor cât de emoţionaţi şi onoraţi se simt totodată, pentru că au avut şansa să cânte în deschiderea Scorpions. Printre piesele interpretate de Trooper s-au numărat “Old School Baby”, “Tari ca munţii” şi un cover al piesei “I want to break free” al trupei Queens.

Punctualitate nemţescă pe scena de la Zone Arena

Nerăbdarea fanilor creştea cu fiecare minut, până la ora 20:00, când pe scenă au apărut rând pe rând membrii trupei Scorpions: James Kottak – tobe, Klaus Meine – vocal, Rudolf Schenker – chitară ritmică, Matthias Jabs – chitară, Pawel Macidowa – bass.

Intrarea plină de energie a acestora a avut loc în aplauzele tumultoase ale publicului, pe ritmul primelor piese: “Sting In The Tail”, “Make it real”. Primele cuvinte ale solistului către public au fost în română: “Bună seara Bucureşti! Ce mai faceţi?”, fapt care i-a enutuziasmat şi mai tare pe spectatori. Au urmat piese ca “The Zoo”, “Loving You Sunday Morning”, “The Best Is Yet To Come”.

“Bucharest rocks, Romania rocks!”

Printre piese, Klaus Meine a povestit cât de bine s-au simţit în România la fiecare vizită, precizând de altfel “We came here so many times…”. Le-a mulţumit fanilor pentru că de fiecare dată i-au făcut să se simtă bine la concerte şi să revină cu plăcere.

După acest moment a urmat unul şi mai emoţionant, atunci când Scorpions au interpretat acoustic piesa “Send Me An Angel” – dedicată în memoria unui prieten drag lor şi piesa “Holiday”. În urma acestui cântec, Klaus Meine a ţipat “Bucharest rocks, Romania rocks!”, iar membrii Scorpions au readus energia în public cu piesele “Raised On Rock” şi “Tease Me, Please Me”.

Vezi mai multe filmări de la concertul Scorpions!

Mai apoi, scena a rămas în stăpânirea bateristului James Kottak. Timp de aproape zece minute, toţi cei prezenţi la Zone Arena au asistat la un moment special, plin de energie – Kottak Attack, aşa cum este numit momentul de solo al bateristului. Kottak a arătat cât de abil poate fi în mânuirea beţelor şi a bateriei, a băut puţină bere în cinstea publicului, şi le-a spus celor prezenţi “I have three words for you: You kick ass!”, mesaj transcris şi pe spatele tricoului pe care îl purta. Apoi şi-a dat tricoul jos, pentru ca spectatorii să poate citi pe spatele său un alt mesaj: “Rock&Roll Forever”.

Solistul trupei a fluturat steagul românesc pe scenă

Apoi spectatorii au avut parte de un alt solo – “Six String Sting” al chitaristului Matthias Jabs. După scandări şi aplauze, Scorpions au continuat cu piesa “Big City Lights” şi s-au retras de pe scenă. Au revenit însă după câteva minute, pentru a oferi publicului momentul de bis. Iar finalul concertului a fost unul deosebit, membrii trupei au cântat cele mai cunoscute şi îndrăgite piese Scorpions: “Still Loving You”, “Wind Of Change”, “Rock You Like A Hurricane” şi “When The Smoke Is Going Down”.

Spre final, Klaus Meine s-a înfăşurat cu steagul României care a fost pe scenă în timpul concertului şi a mai primit din public încă două steaguri, unul naţional şi unul străin. La finalul concertului, toţi membrii formaţiei s-au plecat în faţa publicului şi le-au aruncat celor din primele rânduri mici suveniruri, luându-şi astfel rămas-bun de la publicul românesc.

Setlist Scorpions Bucureşti: „Sting In The Tail„, „Make It Real„, „Bad Boys Running Wild„, „The Zoo„, „Coast To Coast„, „Loving You Sunday Morning„, „The Best Is Yet To Come„, „Send Me An Angel” (acustic), „Holiday” (acustic), „Raised on Rock„, „Tease Me Please Me„, „Dynamite„, „Kottak Attack„, „Blackout„, „Six String Sting„, „Big City Nights„, „Still Loving You„, „Wind Of Change„, „Rock You Like A Hurricane„, „When The Smoke Is Going Down„.

Vezi întreaga galerie foto a concertului Scorpions!