OST Fest 2012 a avut parte de o primă zi cu show-uri speciale din partea artiştilor invitaţi. Publicul a putut vedea live la Bucureşti în cadrul Complexului Romexpo, pe 15 iunie 2012, trupe precum Exodus, Overkill, Dimmu Borgir şi Motley Crue.

Află detalii despre următoarele zile de OST FEST 2012!

OST Fest 2012 şi-a deschis porţile în jurul orelor 15:00, însă trupele care au dat startul zilei nu au avut parte de un public numeros. Armies of Enlil, Psychogod şi White Walls au fost formaţiile care i-au pregătit pe cei prezenţi pentru show-urile mai mari din prima zi a festivalului.

Exodus şi Overkill au energizat publicul

Exodus a fost prima trupă care a adunat în faţa scenei mai mulţi spectatori. Formaţia americană a avut numeroşi fani în rândurile publicului prezent. Cu o experienţă de 30 de ani, membrii Exodus au ştiut cum să comunice cu publicul şi să le atragă atenţia. Piese precum „A lesson in violence„, „Piranha„, „Bonded by blood” sau „Strike of the beast” i-au adus pe câţiva dintre cei prezenţi în mijlocul unui moment de pogo.

Următoarea trupă care a împlinit aşteptările fanilor a fost Overkill. Americanii nu s-au aflat pentru prima dată în România, o parte dintre spectatori păstrând amintirea unui concert Overkill anulat la Cluj-Napoca în trecut, din cauza vremii nefavorabile. Concertul susţinut de Overkill în cadrul OST Fest 2012 a făcut parte din turneul de promovare al celui mai recent album, „The electric age„, lansat în luna martie a acestui an.

Come and get it„, „Bring me the night„, „Elimination” au fost primele piese care au aprins spiritele spectatorilor. Americanii de la Overkill au interpretat şi piese de pe noul album. „Electric rattlesnake„, „Old school„, „In union we stand”  nu au lipsit din setlist-ul formaţiei. Solistul Overkill a întreţinut spectatorii cu glumele sale, mulţumindu-le totodată pentru prezenţă. Show-ul trupei s-a încheiat cu piesele „Rotten to the core” şi  „Fuck you„.

Dimmu Borgir – un show aşteptat de fani

Programul concertelor a fost modificat după acest show din cauza unei întârzieri. Acest lucru nu i-a afectat pe cei prezenţi însă, dovadă fiind atmosfera energică din zonele delimitate ale perimetrului de festival. De altfel nici micile defecţiuni tehnice ale ecranelor ce transmit show-ul sau ale sonorizării nu au fost grav taxate de către public. Dimmu Borgir a fost următoarea trupă din listă, care a entuziasmat mulţi spectatori.

Formaţia norvegiană de black metal a fost aşteptată de mult timp în Bucureşti. Prezenţa scenică a membrilor Dimmu Borgir este imposibil de ignorat la piese precum „Mourning place„, „Spellbound (by the Devil)” sau „Progenies of the great Apocalypse„. La finlul show-ului, norvegienii nu au uitat să  mulţumească pentru primirea de care au avut parte din partea fanilor.

Adrenalină şi show din partea Motley Crue

Motley Crue a urcat pe scenă cu o oră întârziere, însă au susţinut un adevărat show, plin de jocuri de lumini, femei frumoase şi momente de adrenalină. Plini de energie, membrii Motley Crue au început cu „Wild side„, ” Too fast for love„, „Saints of Los Angeles” şi „Shout at the Devil„. Cu o vădită admiraţie pentru sexul frumos, vocalul Motley Crue a vorbit publicului pe un ton degajat şi glumeţ. Lista lor de piese a mai cuprins şi „Same Ol’ Situation„, „Looks that kill„, „Primal scream„, cover-ul „Smokin’ in the boys’ room” după Brownsville Station.

Aproape toate piesele celor de la Motley Crue aveau în fundal jocuri de lumini sau proiecţii vizuale. Cel mai palpitant moment a fost însă momentul de solo al bateristului Tommy Lee. Acesta a bătut în tobe suspendat cu capul în jos, într-un roller coaster construit pe scenă. Apoi a dat şansa unui fan din public să trăiască acelaşi moment plin de adrenalină, alături de el, repetând o parte din întregul moment de solo.

Show-ul Motley Crue s-a încheiat cu piesele „Dr. Feelgood„, „Girls, girls, girls„, „Home sweet home” şi „Kickstart my heart„. Chiar dacă Motley nu au revenit pentru un bis, pe ecranul din fundalul scenei a apărut un mesaj de mulţumire din partea trupei, iar membrii Motley Crue le-a transmis celor prezenţi că au fost un public grozav pentru ei.

Chiar dacă show-ul de pe scena principală s-a încheiat aproape de miezul nopţii, scena secundară i-a adunat pe cei care nu au vrut să plece imediat din zona de festival. Printre cei care au cântat aici se numără Infected Rain, Warchant sau Claymore.

OST Fest 2012 continuă pe 16 iunie 2012 cu HolyHell, Europe, Manowar şi mulţi alţii, în cadrul Complexului Romexpo din Capitală.

Vezi galeria foto a primei zile de OST Fest 2012!