Primăvara se numără fanii trupei Postmodern Jukebox, şi nu sunt deloc puţini! Trupa din Statele Unite care a uimit întreaga lume prin originalitatea aranjamentelor muzicale, şi-a făcut deja un obicei din a concerta primăvara pentru publicul din Bucureşti. Miercuri, 16 mai 2018, Postmodern Jukebox a concertat pentru al treilea an consecutiv la Sala Palatului, în faţa fanilor care i-au primit pe artişti ca de obicei, cu multă căldură şi pofta de dansat.

Concertul a început la scurt timp după ora 20:00, iar scena a fost repede ocupată de instrumentiştii care au dat un nou suflu piesei „Bad Romance” a lui Lady Gaga, în compania vocii puternice a fermecătoarei Dani Armstrong. Îmbrăcată într-o rochie lungă extravangantă, contrastată de stilul clasic al costumelor instrumentiştilor aflaţi în spatele scenei şi de decorul extrem de simplist, Dani Armstrong a reuşit să acapareze imediat privirile publicului.

Postmodern Jukebox în concert la Sala Palatului – Foto: Nicolae Stoian / iConcert.ro

Şi tot datorită graţiei, vocii puternice, dar şi umorului, Dani Armstrong a avut şi rolul de animatoare a serii. Şi-a prezentat colegii de trupă cu multă vervă şi a invitat fanii să se distreze cât pot de mult, să îşi manifeste entuziasmul fără jenă, spunându-le că la concertele Postmodern Jukebox există doar o regulă şi anume aceea că nu există nicio regulă.

După o primă piesă care s-a dovedit perfectă pentru deschiderea show-ului, Dani a invitat-o pe scenă pe Hannah Gill, care a interpretat piesa „Are You Gonna Be My Girl” şi care a fermecat cu vocea ei joasă, profundă şi delicată.

Ariana Savalas a continuat concertul cu o interpretare magistrală, foarte matură a piesei „Blank Space”, a lui Taylor Swift. A urmat piesa „Thriller” în interpretarea lui Rogelio Douglas Jr., o apariţie şi o voce de senzaţie, momentul său fiind consolidat şi de un număr excepţional de step, al cărei protagonistă a fost talentata Anissa Lee.

Rogelio Douglas Jr. a mai încântat publicul cu o variantă slow a piesei „Radioactive”, „This Love”, dar şi „All Of Me”, care i s-a potrivit ca o mănuşă.

„Straight Up” le-a reunit pe scenă pe Dani Armstrong, Hannah Gill şi Ariana Savalas, iar vocile fetelor s-au îmbinat perfect oferind o variantă dinamică şi plină de forţă a acestei piese. Desigur, la savoarea momentului a contribuit din nou Anissa Lee, care a realizat un moment de step care a furat privirea publicului pe aproape toată durata piesei.

Trupa de instrumentişti a fost prezentată de mai multe ori de-a lungul concertului de către Dani Armstrong, în semn de apreciere pentru pasiunea şi talentul de care dau dovadă aceştia. I-am cunoscut rând pe rând pe Desmond Ng (trombon), Andrew Cox (saxofon şi clarinet), Dave Tedeschi (tobe), Logan Evan Thomas (pian), Mike Chisnall (chitară) şi pe Adam Kubota (contrabas), iar fiecare dintre ei a cântat un scurt solo care a scos în evidenţă calităţile muzicale ale instrumentului la care excelează. Cu acest prilej am putut chiar să ascultăm o scurtă variantă instrumentală a piesei „Dragostea din tei”, pe care publicul a recunoscut-o imediat.

Adam Kubota, cel care a făcut parte din Postmodern Jukebox încă de la înfiinţare şi care este şi directorul muzical al trupei, a fost mai apoi invitat de Dani Armstrong să le spună câteva cuvinte fanilor. Acesta le-a mulţumit pentru sprijin şi pentru prezenţă şi le-a spus spectatorilor că acesta este momentul în care ei trebuie să îşi imagineze că el le este cavaler de onoare la nuntă, că e un pic băut şi vorbeşte despre cât de mult îi iubeşte.

Totodată, a rememorat momentul de început al trupei, când Scot Bradlee a început să facă aranjamente muzicale în stil retro la piese pop, într-un subsol din Queens, sperând că dacă va aduce împreună cât mai multi artişti de calitate, lumea va începe să îi asculte şş să îşi dorească să îi vadă la concerte. Într-un final le-a mulţumit din nou fanilor pentru susţinere şi pentru că au făcut posibil ca ei să nu rămână în acel subsol, ci să cânte pe marile scene.

Seara s-a încheiat cu toată sala în picioare, aplaudând şi dansând pe piesele „We Can’t Stop”, „All About That Bass” şi „Such Heights”. Pe scenă s-au aflat toţi interpreţii şi instrumentiştii, iar la final trupa a făcut şi un selfie împreună cu cei din sală.

Concertul a fost reuşit, ca de fiecare dată, iar faptul că trupa se reconfigurează şi actualizează constant şi că avem ocazia să vedem şi să ascultăm artişti noi la fiecare concert nu poate decât să ne bucure. Acest lucru demonstrează că încă mai exista voci bune dispuse să cânte muzică de calitate şi în acelaşi timp ne putem bucura şi de un show diferit la fiecare concert.

Setlist concert Postmodern Jukebox la Sala Palatului

1. Bad Romance (Lady Gaga cover)
  2. Are You Gonna Be My Girl (Jet cover)