Slayer a susţinut încă o dată în Bucureşti un concert trash metal memorabil pentru fanii trupei. Concertul americanilor de la Arenele Romane din Capitală a avut loc pe 4 iunie 2012 şi a reprezentat cel de-al doilea pre-party B’ESTFEST Summer Camp 2012.

Vezi cum a fost la primul pre-party B’ESTFEST 2012!

Slayer a revenit în Bucureşti după show-ul „The Big 4„, susţinut  alături de MetallicaMegadeth şi Anthrax în cadrul festivalului Sonisphere, desfăşurat în vara anului 2010. Concertul celor de la Slayer a fost deschis de către trupele româneşti Avatar şi H8. Ambele trupe au o experienţă bogată în susţinerea concertelor live, lucru remarcat de către publicul prezent, care le-a oferit o reacţie pozitivă.

Slayer live în faţa fanilor nerăbdători

Partea cea mai importantă a serii a început însă în jurul orei 21:15, când pe scenă au intrat Tom Araya, Gary Holt, Kerry King şi Dave Lombardo. Ritmurile electrizante ale pieselor „World painted blood„, „Pshychopathy red” şi „War Ensemble” au dat startul unui concert fără pic de repaus. Slayer şi-a purtat fanii pe riff-uri ameţitoare, atât de plăcute celor prezenţi. Aceştia au cântat la unison cu solistul formaţiei, unii dintre ei au făcut pogo sau doar au scuturat din plete.

Concertul s-a derulat la fel de repede ca şi stilul muzical al americanilor. Scumpi la vorbă, membrii Slayer nu au pierdut vremea şi au continuat să cânte. În câteva rânduri, vocalul Slayer le-a mulţumit celor prezenţi, în timp ce aceştia nu conteneau să le scandeze numele. „Die by the sword„, „Chemical warfare„, „Hate worldwide” sau „Mandatory suicide” au fost piesele care s-au auzit în continuare. Din când în când, unele dintre piese aveau parte de o scurtă prezentare a mesajului pe care îl transmit.

Printre ultimele piese interpretate de Slayer s-au numărat „Altar of sacrifice„, „Spirit in black„, „Dead skin mask” şi „Angel of death„. Americanii au revenit pe scenă pentru partea de bis, când au interpretat piesele „South of heaven” şi „Raining blood„.

Concertul susţinut de Slayer la Arenele Romane din Bucureşti a fost organizat de către Emagic şi a fost al doilea show de „încălzire” pentru fanii B’ESTFEST, după concertul Foreign Beggars de la sfârşitul lunii mai.

Vezi galeria foto a concertului Slayer!