Dezvoltarea tehnologiei are un impact semnificativ asupra economiei și implicit asupra companiilor și firmelor. Pentru a avea succes, business-urile s-au văzut nevoite, de-a lungul timpului, să își schimbe strategia de marketing, astfel că cel mai bun prieten al lor a devenit internetul.

Atunci când vorbim de promovare și câștig, una dintre cele mai productive, dar și populare metode folosite este streaming-ul live, care facilitează transmiterea în timp real a unei ședințe, conferințe, lansări de produs, sau a unui concert sau meci de fotbal, prin intermediul Facebook, YouTube, Livestream, sau direct pe site-ul propriu.

Expunere

Unul dintre avantajele transmisiunii live pe internet este expunerea. Streaming-ul live, în special prin intermediul rețelelor sociale, poate contribui semnificativ la creșterea expunerii evenimentului organizat. Astfel, se poate beneficia de expunere în fața fanilor, dar poate ajunge și la un public mai mare dacă acest conținut este distribuit și dacă internauții interacționează prin comentarii, aprecieri, emoticoane pentru reacții. Mai mult, este recunoscut faptul că video-urile live tind să atrag mai multă interacțiune în spațiul online decât orice alt tip de conținut.

Interacțiune

Totodată, interacțiunea cu utilizatorii e mult mai ușoară. Organizatorii pot intra în direct cu persoanele care urmăresc în direct evenimentul și le pot răspunde la întrebările lor, chiar se află la mii de km distanță.

Acoperire largă

Streaming-ul live e o modalitate facilă de a oferi evenimentului o largă acoperire și participare. E nevoie de un simplu click pentru ca orice utilizator de pe glob să poată vedea tot ce se întâmplă în cadrul transmisiunii live. Drept urmare, există o mare posibilitate ca pe viitor numărul de participanți la evenimentele transmise să crească, la fel și și numărul firmelor care vor dori să își facă publicitate în timpul streaming-ului live.

Arhivarea evenimentului

Arhivarea evenimentului este un alt avantaj. Pentru că video-ul live rămâne pe pagina, canalul sau site-ul companiei respective, va putea fi urmărit și după terminarea lui, ori de câte ori se dorește.

Diversitate

De asemenea, pe internet se pot transmite în direct diferite evenimente, de la conferințe, ședințe de plen, sesiuni de votare, webinar-ii, training-uri, expoziții, lansări de carte, de album sau de produse, piese de teatru, decernări de premii, concerte, festivaluri, evenimente sportive.

Costuri de producție mult mai mici

Când vinde vorba de streaming-ul live, costurile de producție sunt mult mai mici. De exemplu, pentru un eveniment simplu, nu e nevoie decât de o cameră de filmare. De asemenea, se poate economisi bani și atunci când ne referim la editare sau post-producție. Desigur, există și transmisiuni live ale unor concerte, decernări de premii, festivaluri sau meciuri de fotbal, care necesită apelarea la mult mai multe servicii, iar atunci bugetul pentru transmisiunea în sine va fi mult mai mare decât în mod obișnuit.

Câștig financiar

Dacă până nu demult, exista doar clasica pauză publicitară, la televizor sau radio, acum, pentru transmisiunile pe internet există o varietate de posibilități de a monetiza conținutul video. Vizualizare plătită sau pay-per-view, inserarea de spoturi, bannere, ba chiar și logo-uri ale sponsorilor în timpul transmisiunilor în direct sau afișarea la începutul și sfârșitul evenimentului a unor cartoane grafice cu reclame, sunt doar câteva dintre ele. De asemenea, transmiterea live a evenimentului pe alte portaluri din industrie poate oferi o altă sursă semnificativă de venit.

Streaming-ul live și impactul pe care îl asupra pieței pariurilor sportive

Streaming-ul live a adus o serie de avantaje nu doar firmelor organizatoare de evenimente. Printre piețele care au avut de câștigat se numără și piața pariurilor sportive. În ultimii ani, s-a asistat la o migrație a evenimentelor sportive din zona de TV și radio, în online. Pur și simplu, orice manifestare sportivă – fie că vorbim de Liga I, Premier League, World Cup, NBA, NASCAR, Roland-Garros sau Jocuri Olimpice – poate fi urmărită din orice colț al lumii, printr-o simplă conexiune la internet.

Mai mult, jucătorii au la dispoziție o gamă largă de sporturi unde pot paria, de la fotbal la fotbal american, de la biliard la snooker, de la rugby la darts rugby, handbal, baschet, tenis, sporturi cu motor sau curse de cai. Asta le aduce evident câștig mai mare și generează, totodată, mai mulți bani sponsorilor și casa de pariuri online.

Piața pariurilor, atât la nivel mondial, cât și la nivel național, a evoluat foarte mult în ultima perioadă, pe fondul dezvoltării tehnologiei, iar astfel a devenit mult mai accesibilă pentru tot mai multe persoane. În fiecare an, se adaugă mai multe sporturi, meciuri, campionate și oferte care contribuie la atractivitatea acestei piețe. Pe de altă parte, cererea e din ce în ce mai mare și datorită faptului că acum e tot mai simplu să apelezi la pariuri sportive într-un mediu online sigur, interactiv și profesionist.

Citeşte despre: