Visul fiecărui copil de a-şi întâlni eroii iubiţi din desenele animate a devenit realitate în această săptămână la Bucureşti. Unul dintre cele mai îndrăgite şi aşteptate spectacole, Disney Live! Mickey’s Music Festival, are programate 7 reprezentaţii la Sala Palatului, în perioada 22-26 aprilie 2015. Întregul concept s-a dorit a se adresa nu doar copiilor ci întregii familii, având toate datele unei mega producţii de succes.

Sala Palatului s-a dovedit a fi neîncăpătoare pentru cei dornici să îşi însoţeasca eroii atât de iubiţi în lumea minunată a poveştilor, iar emoţia şi nerăbdarea pluteau în aer. Locurile sălii s-au ocupat cu mult înainte de începerea spectacolului, însă aşteptarea a fost plăcută chiar şi pentru cei mai mici, şi asta datorită întregii colecţii de suveniruri şi gustări dulci disponibile atât la intrare cât şi în sală, dar şi datorită momentului pre-concert pregătit de Disney Junior. Prezentatoarea simpatică a reuşit să capteze întreaga audienţă, implicându-i pe copii în joculeţe antrenante şi pregătind atmosfera pentru mega show-ul promis.

Disney Live! Mickey’s Music Festival, la Bucureşti - Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro
Disney Live! Mickey’s Music Festival, la Bucureşti – Foto: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Vezi mai multe poze în galeria foto!

Mickey’s Music Festival a debutat cu punctualitate şi în forţă, entuziasmul cuprinzând întreg publicul pe măsură ce pregătirile din culise erau proiectate în sală. Donald Duck a fost cel care a deschis concertul, dansând alături de balet pe ritmuri de rock şi introducându-i pe rând în scenă pe prietenii săi Goofy şi Minnie. Ritmurile antrenante, melodiile cu versuri uşor de reţinut chiar şi de către cei mai mici, jocurile interactive şi replicile amuzante, pe înţelesul tuturor, au cucerit pe loc spectatorii de toate vârstele, care au devenit parte activă a spectacolului, dansând şi cântând alături de eroii Disney. În aplauzele frenetice ale celor prezenţi, Mickey Mouse, vedeta spectacolului şi poate cel mai îndrăgit personaj Disney, şi-a făcut apariţia pentru a-şi întâmpina şi distra oaspeţii.

Faptul că spectacolele au fost dublate de aceleaşi voci pe care personajele preferate Disney le au şi în desenele televizate în România, i-au făcut pe cei mici să-i recunoască şi să reacţioneze pozitiv încă din primele momente.

Vezi mai multe poze în galeria foto!

Cei patru prieteni au dezvăluit treptat surprizele pregătite, copii şi adulţi fiind purtaţi deopotrivă pe meleagurile fermecate ale basmelor.

Duhul Gennie şi covorul fermecat i-au acompaniat pe Alladin şi frumoasa Jasmine în aventura lor pe tărâmuri de vis, în paşi de dans. Costume stralucitoare, elemente spectaculoase de acrobaţie, umor şi transformări haioase au făcut ca povestea Lămpii să prindă viaţă şi să încânte.

Mickey şi prietenii lui de pe scenă şi din public au pătruns în universal magic de sub ape, aflând povestea Micii Sirene spusă pe ritmuri de reggae şi pop. Simpaticul Sebastian a cucerit publicul, alături de graţioasele sirene, iar jocul spectaculos de lumini şi apariţia peştilor fosforescenţi ce pluteau deasupra scenei într-o coregrafie deosebită au creat un moment cu adevarat magic.

Vezi mai multe poze în galeria foto!

După scurta pauză, cele 4 gazde Disney au continuat show-ul, iar Ariel şi-a împlinit visul de a-şi întâlni prinţul visat, vocea sa minunată răsunând din nou.

Jucăriile au prins viaţa pe scena Sălii Palatului, iar distracţia a continuat alături de haioşii Woody, Buzz şi Jessie, care au demonstrat că pot sări coarda în stil rodeo, în ritm de boggie, stârnind râsete şi aplauze. Publicul a fost salvat de ploaia de meteoriţi prin intervenţia energică a Cowboy-ilor Intergalactici, baloanele uriaşe ce se plimbau prin sală făcând deliciul copiilor.

Finalul a fost pe măsura întregului spectacol, readucând pe scenă toate cele 25 de personaje Disney într-o explozie de energie, lumini şi confetti şi lăsând în urmă aplauze şi regretul sincer că totul a durat doar 90 de minute.

Vezi mai multe poze în galeria foto!

Deşi producţia a fost dedicată în special copiilor, cei de la Disney nu i-au neglijat nici pe adulţi, înserând momente de umor subtil. Clasicele melodii aparţinând coloanelor sonore ale blockbuster-urilor Disney precum Aladdin, Mica Sirenă sau Toy Story au fost armonizate plăcut cu melodii pop celebre: „All The Single Ladies”, „Who Let The Dogs Out”, „Cotton Eye Joe” sau „Girls Just Wanna Have Fun”.

Aşa cum eroii Disney au declarat încă de la început, sloganul serii a fost „Să ne distrăm!”. Muzică şi dans, umor şi poveste, lumini şi proiecţii, costume şi decor, clasic şi modern, interacţiune şi energie, profesionalism: un pachet complet ce a emoţionat şi a binedispus, oferind amintiri de neuitat.

Recenzie de Andreea Marta